Torsdag

Jag ber om ursäkt att jag inte skrev ett inlägg igår, men jag hade inte tillgång till internet... Igår var jag med mina pappa och syster och se på eventuella bilar för oss att köpa :) . Vi hittade ett par snygga, men såklart skall man inte göra affär genast, utan fundera på saken hemma först. Efter det for vi till McDonalds och äta :P . Onyttigt ja, men gott var det :) .
.
Idag följde jag och min syster med min mamma och pappa som skulle föra in någon bokföring. Vi gick runt i X (vill inte skriva ut staden) och jag köpte påskägg från Lidl :P . Efter det for vi och äta lunch till en restuarang. Det var skinkfrestelse och efterrätten var plättar :) . Jag kände nästan ingen smak, eftersom jag är sjuk, men plättarna verkade vara riktigt goda. Just nu sitter jag framför brasan i vårt vardagsrum och bloggar :) . Man får en så fridfull känsla när man hör veden spraka och ser lågorna flamma. Nu blir det en mysig kväll framför tv:n med Gunvald ♥ ;) . Ja ni förstod kanske att det kommer Beck :) . Jag bara älskar alla kriminalserier / filmer (vet inte om det heter så) som t.ex. Beck, Wallander, Oskyldigt dömd, olika CSI (miami osv.) , osv. :) . Kollade just att det är Beck: Gamen , som kommer idag :) . Vet inte vad jag ska förvänta mig av den, men hoppas på lite underhållning iallafall :) . Hoppas jag bara inte somnar vid slutet (har en dålig ovana att göra så) och så missar jag alltid vem som till slut var gärningsmannen -.- . Nåja, nog om Beck :P . Skriver säkert mer imorgon.
.
Hejdå! :)
.
Daniela

Ps : Jag diggar också grannen ♥ :) . "Ska vi ta en stänkare" haha :) . Hans nackstöd ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0