25.6.2011

Hej!

Jag skall börja med att berätta min midsommar i korthet. på dagen städade jag klart mitt klädskåp (glömde nämna det i förra inlägget) och på kvällen grillade vi med familjen och hade midsommarbastu. så mycket mer speciellt gjorde vi ju inte :P.
idag har jag inte varit på datorn på hela dagen så jag har inte bloggat. jag börjar med att jag glömde att plocka sju olika blommor. f*n vad arg jag blev på morgonen haha :P. jag har aldrigt gjort det så nu hamnar jag vänta ett år till för att få göra det. suck -.- .
på förmiddagen for jag ut och gå tillsammans med mamma och pappa ca. 5 km :). det var väldigt skönt att gå i sommarvärmen och jag knäppte några bilder också :). jag får ursäkta för kvalitén igen men bilderna är tagen med min mobil.









efter länken kollade jag en stund på filmen social network. såg ungefär 1/4 av filmen och hittils verkade den vara helt bra :). såhär ser filmen ut ...



...och efter det grillade vi biffar :).
just såg jag på survivors (selviytyjät här i finland) och nu skall jag gå och mata min fasters (också granne) katter :). hon är bortrest idag och imorgon så jag sköter om dem under tiden :).
efter det far jag väl med mamma och pappa ut och åker en sväng :P och sedan blir det väl så småningom att börja fara och sova :P.

puss & kram

Daniela ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0