hej igen. jag är tillbaka

som rubriken säger, så är jag äntligen tillbaka i bloggvärlden :P. har helt enkelt bara inte haft lust att blogga på flera månader och så glömde jag bort den. förlåt och jag hoppas jag kan börja blogga regelbundet nu. borde kanske presentera mig pånytt.
jag heter då Daniela och är 14 år. jag fyller 15 den 29 juli så drygt 1 månad kvar :). jag bor då i Finland ute på landsbygden tillsammans med min familj, som består av mamma, pappa, storebror och storesyster. inga husdjur har vi men ett jordbruk har vi :P , så man kan kalla mig bonde :P . min bror är 20 år och går som bäst i armén och min syster är 18 år. jag är en glad, pratsam (med bekanta personer), humoristisk, blyg (ibland) tjej som gillar allt mellan himmel och jord. min musiksmak varierar väääldigt mycket och jag är typ en allätare (eller gillare ;) ). ibland är det rock, ibland pop, ibland hip-hop osv.
här sänder jag nu den här listan så ni kanske får ett lite bättre hum om hurudan jag är :)

Vad tycker du om kärlek? Roligt då man är lyckligt kär, men hjärteskärande då det handlar om olycklig kärlek
När kramade du någon sist? Ööö på söndagen tror jag :P.
Saknar du någon speciell person? Ja det kan man väl lugnt säga :).
Har du svårt för att bli kär? Beror på vad som menas med kär (förälskad eller att tycka om), men jag säger                                                   nu nej 
Är du singel? Ja...
När fick du senast en komplimang? Kanske idag ?

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: Ne inte vad jag vet iallafall
Gjort något riktigt dumt? Mm :P
Gjort något du verkligen ångrar? Många gånger...
Åkt ambulans? Nej.
Gjort nåt olagligt? Tror det :P
Fått din mamma att gråta? vet inte...
Slagit ner någon? nej inte på allvar.
Skämts över dina föräldrar? JAAA -.-
Tar du droger? nej! ser inget bra i det heller
Dricker du? absolut! varje dag dricker jag ju saft, mjölk och vatten ;). haha :P nej men inte alkohol. ibland kan                       man ju ta ett glas eller så men inte så jag blir full
Vilka kläder sover du i? typ t-skjorta och shorts 
Vad hatar du verkligen? ormar och sniglar ! BLÄÄ det värsta jag vet. och snuskiga gubbar :P
Varit kär? Ja
Är du ensam nu? Nepp
Vill du gifta dig? JAA , men inte i dagens läge men om 10-20 år kanske det börjar bli aktuellt :).
Vill du ha barn? Ja, men som på förra frågan. Inte nu men lite senare när man studerat klart och så.

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng?
jag :P
Såg dig gråta? ingen aning :P
Fick dig att gråta? vill inte nämna.
Du delade en dricka med? typ mamma ?
Du gick på bio med? säkert med familjen för typ flera år sen.
Skällde på dig? vet inte...
Sa någonting till dig och vad var det? min bror. minns inte :P

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? ja, efter att ha sett detta storgrät jag typ http://www.youtube.com/watch?v=zaP7STV1aFs
Kramat någon? Tror inte :P 
Pussat någon? nepp
Köpt någonting? mm :)
Sjungit? ja :P
Saknat någon? japp !

JAG HAR:
Digitalkamera? nepp
Systemkamera? nej men har planer på att skaffa en denhär sommaren :)
Telefon på rummet?
Egen dator? typ :P
Könssjukdom? nej!
Bra kompisar? Mm :)


nog babblat :P. nu ska jag äntligen städa mitt klädskåp som ser ut som ett bombnedslag :P. det dyker kanske upp före- och efter-bilder lite senare ikväll. skall lägga på lite musik så kanske tiden går snabbare. bl.a. den här låten kommer att spelas:
http://www.youtube.com/watch?v=9ZCZUZ64HrY
älska eminem ♥
puss & kram
Daniela ♥
PS: vet inte hur man får mellanrum mellan raderna så hamnar lägga sånadära ruter-tecken där :P . Den som vet kommentera gärna :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0