inköp

Hej bloggen :) . glömde att säga igår men jag och min mamma var och handlade inför midsommaren och då köpte jag dessa fake-crocs för 7,95 € (ca. 795 kr) . älskade den korallröda färgen som inte riktigt framträder på denna bild eftersom bilden är tagen med min mobil.

älskade den korallröda färgen. det kanske inte syns så bra men det får duga. förlåt för kvalitén men de är tagna med min mobil.

vi köpte bl.a. grillkorv och grillbiffar som vi ska njuta av antagligen på fredagen. en påse marshmellows (stavning?) hamnade ju också med i butikskärran :P. 



för typ en vecka sen var jag int på stadiums internetsida och såg att de hade upp till 60 % rea så jag sade åt mamma att jag vill ha dessa  2 saker så vi beställde det :P .


fick den för bara 19,90 € (ca. 199 kr)


fick dessa för bara 2,90 € (29 kr)

visserligen kom det ännu 6,90 € (ca. 69 kr) till för frakten för paketet fraktades tydligen från Sverige :P. förstår inte varför för nog har vi ju stadium också i Finland.

förlåt för att bilderna är felvända men ni kan lika bra vända på huvudet :P.

det var allt för den här gången

puss & kram
Daniela ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0